Kerstproducten 2021

Door onze producten te bestellen voor jezelf of een ander, steun je automatisch onze stichting!

Alle opbrengsten van de verkopen komen namelijk volledig ten goede aan nieuwe initiatieven!

Dus jij doneert aan ons waar wij weer mooie dingen van kunnen doen en gelijk geef je jezelf of een ander een mooi cadeau! Fijner kan niet !

Uiteraard kun je ook rechtstreeks aan iemand, die je wat brievenbusliefde wilt overbrengen, een pakketje sturen. Wij schrijven dan jouw woorden op een gratis kaartje en stoppen dat er bij.

Ons hoofd doel is uiteraard het bijdragen aan verwerking van rouw.

Dat kan op verschillende manieren.

Een van die manieren is creatief bezig zijn. Het bezig zijn met het maken van dingen die verbonden zijn aan een (jouw) overleden kindje kan er voor zorgen dat je bezig bent met het verwerken van de gebeurtenis. Het neemt het niet weg, het lost het niet op maar het geeft mensen vaak het gevoel van zinnig bezig zijn in een periode waarin alles onzinnig lijkt.

Vrijwel alle producten die je in onze webshop aantreft zijn gemaakt door ouders, broertjes en zusjes, opa’s en oma’s en andere lieve betrokkenen van een overleden kindje.

Soms volledig uit het niets gemaakt, soms handwerk toegevoegd aan bestaande producten.

Stuk voor stuk items waar deze betrokkenen met liefde aan hebben gewerkt omdat het hen zelf geholpen heeft in het rouwproces of waarmee ze denken iemand anders te kunnen troosten.

Alle deze producten verkopen we via onze webshop zodat wij met de opbrengsten weer nieuwe initiatieven kunnen starten om zo verder ons werk te kunnen doen in de ondersteuning bij kindverlies.

En daarnaast bieden de verkopen weer ruimte aan ouders om verder creatief aan de gang te gaan.

Tenslotte schreef Charlie Mackesy niet voor niks de volgende tekst :

“What was (one of ) the most beautiful experience(s) of your life?”

“Finding I wasn’t alone”, said the horse

We verzenden nog niet zo lang dus helaas dienen we de prijzen te betalen van PostNL/MyParcel zoals ze momenteel gelden voor beginnende webshops. Wanneer jullie ons helpen deze aantallen omhoog te krijgen door veel liefde via de brievenbus te verzenden, kunnen we jullie hopelijk in de toekomst lagere verzendkosten bieden.

De prijs voor het verzenden van een brievenbuspakketje is : € 3,78 of prijs van de postzegels.

De prijs voor het verzenden van een pakketje is : € 6,75.

Tip : koop meerdere items tegelijk ! Dan pakken we het mooi voor je in, in 1 verzendpakket.

Sorteren op

18 products