Een overzicht van onze aankomende evenementen.

Rouwcafé

Een avond met andere rouwenden, in vertrouwen om met elkaar te delen wat je wilt delen. Om herkenning en erkenning bij elkaar te vinden.

18 April

Brussenavond

Voor jongeren tussen 12 en 18. Deze avond gaan we een Spotify lijstje maken

24 April

Locatie Rijswijk

6 Mei

23 Mei

Sterrendag 2024

De Sterrendag wordt weer georganiseerd! Informatie volgt nog.

25 Mei 2024

3 Juni

Schrijfkamp Jongeren

Schrijverweekend voor jongeren van 12-25 jaar. Opgeven kan via danica@stichtingnooitvoorbij.nl. Er zijn nog een paar plaatsen vrij!

8 & 9 Juni 2024

20 Juni

2 September

19 September

7 Oktober

17 Oktober

Boekpresentatie

De boekpresentatie voor het boek: verlies door ongeval

4 November

21 November

Om 19:00

WereldLichtjesDag

Wereldwijd komen mensen op Wereldlichtjesdag bij elkaar om overleden kinderen te herdenken en steken zij om 19.00 uur een kaarsje aan.

8 December

Wereldwijd

Boekpresentatie

De boekpresentatie voor het boek: plotseling verlies