Steun Stichting Nooit Voorbij en help gezinnen die een groot verlies hebben geleden!

Wil jij bijdragen zodat Stichting Nooit Voorbij gezinnen kan helpen die een kind zijn verloren? Dit kan eenvoudig door een campagne aan te maken via het Stichting nooit voorbij pagina van WEglow!

Met een campagne kun je je iedereen om je heen, maar ook je volgers op social media vragen om jouw actie en daarmee Stichting nooit voorbij te steunen. De volledige opbrengst van je campagne gaat naar de stichting.
Ze kunnen een donatie op je actiepagina doen en hiermee een kaarsje online branden!

weglow actiepagina

Er zijn talloze redenen om een eigen campagne te starten zoals:

• Bijna jarig of iets te vieren? Maak er een feestje van en start een campagne!
    • Doe je mee aan een sportevenement? Of begin je je eigen sportieve uitdaging? Laat het tellen en steun Stichting Nooit Voorbij!
    • Wil je een kaarsje branden of iemand herdenken? Laat je lichtje schijnen en steun onze stichting.
    • Ken je iemand die wel een steuntje in de rug kan gebruiken? Start een actie en laat zien dat je aan hen denkt!

Elke reden is een goede reden om een actiepagina aan te maken en een verschil te maken! En er zijn vast nog wel meer redenen om een campagne te starten.

Het is heel eenvoudig om een actiepagina aan te maken voor jouw campagne, en het kost weinig tijd. Je kunt de pagina later altijd bijwerken of updates delen. Je kunt ook zien hoeveel donaties je ophaalt en donateurs kunnen, als ze dat willen, persoonlijke berichtjes achterlaten.

Stappenplan actiepagina aanmaken:

Stap 1: Druk hieronder op de knop Start je eigen actiepagina!
Stap 2: Maak een P2P gebruiker account aan,
Stap 3: Log in bij Weglow.
Stap 4: Klik in het menu links Campaigns
Stap 5: Klik op nieuwe campagne.
Stap 6: je zoekt Stichting nooit voorbij bij Parent campaign
Stap 7: Vul de gevraagde gegevens in en sla deze op!
Gefeliciteerd, je eigen actiepagina is aangemaakt! Je kan deze gaan delen.

Mocht het jezelf niet lukken om een actiepagina aan te maken, maar je wil wel graag aan de slag! Dan helpen we je graag!
Stuur een e-mail naar marscha@stichtingnooitvoorbij.nl.
Marscha, zal je met liefde helpen om een actiepagina aan te maken, zodat je aan de slag kan!