Re-integratie

Stap voor stap terug in het werkproces met Stichting Nooit Voorbij

Voel je de behoefte om weer actief te worden, maar lijkt de stap terug naar werk nog te groot? Bij Stichting Nooit Voorbij begrijpen we deze uitdaging en bieden we speciale re-integratieplekken aan in onze vestigingen. Dit is een kans om geleidelijk aan weer structuur in je leven te brengen, terwijl je met iets zinvols bezig bent.

Ons programma is uniek omdat het niet alleen gericht is op jouw eigen herstel en re-integratie, maar je helpt ook andere ouders die het verlies van een kind hebben ervaren. Door deel te nemen aan ons programma, draag je bij aan een gemeenschap van steun en begrip.

Bij ons vind je een warm en gezellig team, bestaande uit mensen die net als jij het onbeschrijflijke hebben meegemaakt. Ze begrijpen je, zonder dat woorden nodig zijn. Samen bouwen we aan een weg terug naar een actief leven, met respect voor ieders persoonlijke proces.

Ben je geïnteresseerd en wil je meer weten? Neem dan contact met ons op via info@stichtingnooitvoorbij.nl. Samen verkennen we de mogelijkheden en zorgen we ervoor dat je een plek vindt die bij jou past. Wees welkom in ons team, waar begrip en steun de basis vormen voor herstel en groei.