Betaalmethoden

Bij Stichting Nooit Voorbij streven we ernaar om uw ervaring met ons zo soepel en gemakkelijk mogelijk te maken. Dit geldt ook voor de manier waarop u kunt betalen voor aankopen in onze webshop of uw genereuze donaties kunt doen.

Voor Aankopen in de Webshop:

• iDEAL: Voor onze klanten in Nederland bieden wij de mogelijkheid om veilig en vertrouwd te betalen via iDEAL. Met iDEAL kunt u direct afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank.
  • Bancontact: Voor onze Belgische klanten is Bancontact de perfecte oplossing. Betaal snel en veilig met uw Bancontact-kaart of via de Bancontact-app.

Alle betalingen in onze webshop worden veilig en efficiënt verwerkt door onze betalingspartner Mollie.

Voor Donaties:

Naast iDEAL en Bancontact bieden wij ook de optie voor SEPA-incasso voor uw donaties. Dit geeft u de flexibiliteit om automatisch per maand, kwartaal of jaar een bijdrage te leveren aan onze stichting. Uw eerste donatie dient handmatig te worden voldaan, waarna de volgende donaties automatisch worden afgeschreven volgens de door u gekozen frequentie.

Hoe werkt SEPA-incasso voor Donaties?

1. Kies uw Donatiebedrag: Selecteer het bedrag dat u wilt doneren.
  2. Selecteer de Frequentie: Kies of u maandelijks, per kwartaal of jaarlijks wilt bijdragen.
  3. Vul uw Gegevens in: Voer uw bankgegevens in voor de SEPA-incasso.
  4. Bevestig uw Eerste Donatie: Voltooi uw eerste donatie via iDEAL of Bancontact.
  5. Automatische Donaties: Na uw eerste donatie worden toekomstige donaties automatisch afgeschreven volgens de door u gekozen frequentie.

Wij waarderen uw steun enorm en zijn toegewijd aan het gebruik van elke bijdrage om een positieve impact te maken. Mocht u vragen hebben over onze betaalmethoden, neem dan gerust contact met ons op.

Hartelijk dank voor uw steun aan Stichting Nooit Voorbij.