Over

Claudia Meijers

Mijn naam is Claudia Meijers, 34 jaar en getrouwd met Corné. We hebben vier kinderen: Ashley (2007), Alyssa (2010), Alaina (2015) en Noah* (2021).Noah is geboren na een ideale zwangerschap. De hele zwangerschap heb ik geen zwangerschapsklachten gehad. Alle controles waren goed.
Met 36 weken en 1 dag ben ik met een spoedkeizersnede bevallen. Noah is prachtig, volmaakt en ontzettend gewenst. Wat zijn Ashley, Alyssa en Alaina trotse grote zussen.
Wegens een slechte start is Noah overgeplaatst naar de NICU van het Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht.

Tien dagen na de geboorte kregen we het verschrikkelijke nieuws dat uit de MRI gebleken is dat Noah geen waardig leven zal hebben. De behandeling van Noah is een dag later gestopt. Onze grootste nachtmerrie is werkelijkheid geworden. Onze prachtige zoon en broertje is elf dagen na zijn geboorte overleden.

In liefde kwam je bij ons
In liefde moest je ook weer gaan
In liefde zijn we altijd samen
Ook al ben je hier zo ver vandaan

Via Instagram ben ik in contact gekomen met Stichting Nooit Voorbij en Mirjam. Ik was op zoek naar informatie en lotgenotencontact. In september heb ik de schrijftraining gevolgd. Een waardevolle dag!
Binnen de stichting ben ik bestuurslid en help ik mee waar nodig.

Ik werk als teamleider bij een zorgorganisatie. Een afwisselende en uitdagende baan.
In mijn vrije tijd geniet ik met mijn man en kinderen. We zijn vaak op ’t water in de Biesbosch te vinden. Ook ga ik graag wandelen en hardlopen. Alles doe ik met Noah in mijn hart en hoofd, zo is hij er altijd bij ♡.