Over

Melanie van der Lecq

Hoi, ik ben Melanie, getrouwd en moeder van 4 kinderen. Op 26 november 2019 stond onze wereld op zijn kop toen we hoorden dat onze dochter Gaia van 16 een poging had ondernomen uit het leven te stappen. Na 5 weken in het ziekenhuis is zij op 30 december 2019 overleden.

Sinds het overlijden van onze dochter heb ik het gevoel ‘iets’ te willen doen om de herinnering aan haar levend te houden voor de buitenwereld, die zo snel overgaat tot de orde van de dag. Voor mijzelf ben ik gaan schrijven om mijn gedachten te ordenen. Ook is deze stichting op mijn pad gekomen. Onze jongste dochter heeft in de zomer van 2022 meegeschreven aan het jongerenboek en zo ging het balletje voor mij ook rollen. Ik ben blij dat ik nu aan de slag kan met het ‘iets willen doen’ wat mijn gevoel steeds bezig houdt.