Nieuwsbrief Maart 2022

Nieuwsbrief Maart

Afgelopen maand hadden wij met onze snelgroeiende Stichting Nooit Voorbij een topmaand. Er is weer veel gebeurd. Hierbij alle gebeurtenissen op een rij:

Schrijfweekend
Op de valreep konden wij het weekend met de schrijvers van het tweede deel van ‘Wij zijn nooit Voorbij’ toch live door laten gaan. Wij hadden in Utrecht een groot huis en een klein huis gehuurd. Het kleine huisje fungeerde als time-out huisje waar onze huispsycholoog Leoniek met alle schrijvers gesprekken voerde. Het was een intensief inspirerend en goed weekend waarin wij elkaar beter hebben mogen leren kennen.

De deadline voor de schrijvers is 1 april al!

De loterij
Het zal je niet ontgaan zijn, de loterij! We hebben 1789 loten verkocht en daarmee €4472,50 opgehaald. Wat een waanzinnig resultaat!! Dit hadden wij nooit verwacht! Heel erg bedankt voor jullie steun en natuurlijk willen wij ook de organisaties en personen bedanken die prachtige prijzen gesponsord hebben.

Dank Dank Dank!
Alle prijswinnaars zijn inmiddels op de hoogte gesteld per mail. (Heb je nog geen mail gehad, check dan ook even je spam of neem contact met ons op.)
De meeste prijzen zijn inmiddels verzonden, omdat het vanuit verschillende personen gaat kan het bij sommige prijzen net iets langer duren.

CBF keurmerk
Jaaa het is ons gelukt! Wij zij de afgelopen maanden hard bezig geweest om al ons beleidstukken, protocollen en jaarcijfers op orde te krijgen met als resultaat dat wij een officieel erkend goed doel zijn. Dit is natuurlijk geweldig. Wij zijn enorm trots!

Sterrenweek
Ook dit jaar zal de Sterrenweek plaatsvinden, van 21 t/m 28 mei.
21 mei zal een groot event worden georganiseerd voor gezinnen. Daarover later meer nieuws.
Voor de Sterrenweek zullen wij ook een expositie gaan organiseren. Willen jouw kinderen hier aan meedoen? Wij zoeken foto’s van kinderen die herdacht mogen worden, tekeningen van broertjes en zusjes, gedichten of andere kunst gemaakt door kinderen. De expositie is buiten.

Wil jij helpen met de organisatie of misschien zelf ook iets bedenken en uitvoeren  in jouw eigen regio? Leuk! Neem dan contact op met Mirjam@stichtingnooitvoorbij.nl of Femke@stichtingnooitvoorbij.nl

Onze kinderambassadeurs rennen voor Stichting Nooit Voorbij
Ashley en Alyssa zullen 27 maart gaan hardlopen voor stichting Nooit Voorbij.
Zij hebben hiermee al 1295 euro opgehaald! Wat een waanzinnig bedrag! Fantastisch meiden!
Wil jij hen ook steunen klik hier.

Contactlijn voor lotgenoten
Sinds het begin van de stichting hebben wij ook een contactlijn opgezet voor lotgenoten.
Wij hebben meerdere lotgenoten die voor jou klaar staan, daarnaast kun je onze huispsycholoog
Leoniek van der Maarel altijd mailen met een vraag. Zie hier ons team.

Locatie Noord-Brabant
Wij zijn op zoek naar een vaste locatie in centraal Noord-Brabant. Deze ruimte zal worden gebruikt voor workshops, bijeenkomsten en kantoorruimte. Weet jij iets?

Doelshop
Misschien heb je het aan paar keer voorbij zien komen op onze social media. Wanneer je iets online koopt, zouden jullie dit dan via Doelshop willen doen?
Wanneer je naar deze site gaat en op ons doel klikt en vanuit daar naar jouw webshop gaat
dan krijgen wij een donatie per bestelling. Bol, Hema, Booking, Stella, Zalando, Zeeman,
Blokker en noem maar op doen hier aan mee. Het kost jou niets extra.
Dit is de link: www.doelshop.nl/nooitvoorbij

In de agenda (Tot nu toe)
12-03 NL Doet (Klussen op kantoor)
23-03 In gesprek met de burgermeester van Bloemendaal
09-04 Dinner-Event
15-05 Afscheidsbeurs
21-05 t/m 28-05 Sterrenweek
21-05 Event voor gezinnen
11-06 uitvaartbeurs Vlijmen
18-06 Voorbereiding kamp jongeren
08-07 t/m 10-07 Schrijfkamp kinderen Kinderproject
03-09 Wandeling Noord Holland
03-09 Bloemendaalse Jaarmarkt
24-09 Boekpresentatie Wij zijn nooit voorbij (OVB)
19-11 Dinner-Event

In liefdevolle herinnering
Wij denken natuurlijk altijd aan onze kinderen. Want zij zijn nooit voorbij …
Deze maand staan wij extra stil bij:
Otto 02-03-2021
Emily 05-03-2021
Lynn 27-09-2010 † 09-03-2021
Dide 16-08-2016 † 05-03-2017
Ize 10-03-2-13 † 14-08-2020
Amelie 17-03-2015 † 08-05-2015
Niene 18-11-2011 † 19-03-2013
Tobias 20-03-2020
Abby 27-03-2021

Bedankt!
Namens de stichting wil ik iedereen bedanken voor alle steun. Dankzij jullie kan deze
stichting bestaan.
Ideeën zijn altijd welkom.
Wil jij ook iets voor de stichting betekenen? Of heb je opmerkingen op suggesties?
Mail of app dan naar: info@stichtingnooitvoorbij.nl

Liefs Mirjam