Nieuwsbrief November 2021

Nieuwsbrief November

Eigenlijk begin ik elke nieuwsbrief met dezelfde zin: ‘ Wat is er veel gebeurd de afgelopen maand’. Ook deze maand begin ik met dezelfde woorden:

Wat is er veel gebeurd!

Om te beginnen is het bord geplaatst op het pand in Lijnden.
Wij zijn goed zichtbaar!

Knutseldag
16 oktober 2021 was de eerste knutseldag georganiseerd voor de Sterrenbroertjes en Sterrenzusjes. Er was veel animo en de kinderen en de ouders hebben een geweldige dag gehad.
Wij hebben daarom besloten veel vaker dit soort dagen te organiseren.
Maar niet alleen voor de broertjes en zusjes, ook voor ouders zullen dagen worden georganiseerd. Houd onze social media in de gaten.
Een sfeerimpressie:

5000 volgers!
En om even bij social media te blijven.. Deze maand hebben wij de 5000 volgers op Instagram bereikt! Wat fijn dat wij hierdoor de juiste mensen kunnen bereiken.
Op social media delen wij blogs van ouders en staan wij stil bij jaardagen en sterfdagen van de kinderen. Volg ons op Instagram of Facebook.

Boek: Wij zijn nooit voorbij
Woensdag 27 oktober 2021 een belangrijke dag..

De boeken werden geleverd.
Een spannend moment, want voor hetzelfde geld ziet het boek er heel anders uit dan verwacht.
Maar niets bleek minder waar. Het boek was juist veel mooier!
Het boek heeft A4 formaat, telt 416 pagina’s en is volledig in kleur.
Het is via onze website alvast te bestellen. Na de boekpresentatie zullen de boeken worden verzonden.

Boekpresentatie
Volgende week is de boekpresentatie en het belooft een bijzondere en prachtige dag te worden.
Zo zullen Dennis Kroon & Baas B, Anja Dalhuisen en Robin, en Amos Osterhaus en DJ Welly optredens verzorgen. Daarnaast is er een lange borrel. Wij kunnen niet wachten om deze bijzondere dag met elkaar te mogen beleven.

Wereldlichtjesdag

Speciaal voor Wereldlichtjesdag maakten Samanthi en Marscha deze prachtige Candlebags.
Bestel er nu alvast 1 hier. De opbrengst gaat volledig naar de stichting.
(Klik op de foto)

In de agenda:
13-11-2021 Boekpresentatie
11-12-2021 Kerstborrel voor leden van de Stichting
12-12-2021 Wereldlichtjesdag

In liefdevolle herinnering

Wij denken natuurlijk altijd aan onze kinderen. Want zij zijn nooit voorbij …

Deze maand staan wij extra stil bij:

⭐Saar 20-11-2012 2-11-2019
⭐Robin 8-01-2003 6-11-2018
⭐Ravi 08-11-2020 17-11-2020
⭐Fedde-Jay 08-11-2020
⭐Niene 18-11-2011 19-03-2013

Bedankt!

Namens de stichting wil ik iedereen bedanken voor alle steun. Dankzij jullie kan deze stichting bestaan.

Ideeën zijn altijd welkom.

Wil jij ook iets voor de stichting betekenen? Mail of app dan naarinfo@stichtingnooitvoorbij.nl

Liefs, Mirjam