Donaties en Giften

Donatie en Giften

We zijn afhankelijk van donaties voor onze stichting. We waarderen elke gift die we ontvangen.

Steun de Stichting Nooit Voorbij en help mensen na het verlies van een kind, die nog niet klaar zijn om terug te keren naar de werkvloer maar wel op zoek zijn naar ondersteuning en zingeving.

Het diepste verdriet dat een ouder kan voelen is het verlies van een kind. Een gevoel dat onmetelijk is en vaak onbeschrijfelijk blijft. Voor mensen die na zo’n verlies nog niet de kracht vinden om terug te keren naar de werkvloer, biedt de Rouwwerkplaats een plek van ondersteuning en zingeving.

Wij geloven dat in het midden van deze pijn, het juiste vangnet van vrijwilligers en professionals een helende kracht kunnen zijn. Bij de Rouwwerkplaats helpen wij mensen die rouwen om het verlies van een kind met het vinden van betekenis in hun leven, zonder directe druk om weer aan het werk te gaan. We bieden een veilige omgeving waar ze hun gevoelens kunnen delen en samen met anderen kunnen werken in de vorm van het volbrengen van lichte taken binnen de stichting.

Door een bijdrage te leveren, steun je ons in onze missie om deze kwetsbare groep te helpen bij het verwerken van hun verdriet en het vinden van zingeving in het leven na zo’n tragisch verlies. Je maakt het mede mogelijk dat ze ondersteuning krijgen op de momenten dat het meest nodig is. Elk bedrag, groot of klein, helpt ons bij het bieden van deze cruciale ondersteuning. Samen kunnen we ervoor zorgen dat de herinnering aan elk kind, hoe kort hun tijd op aarde ook was, nooit voorbij gaat.

Bedrag

Kies een betaalmethode