Lotgenotencontact

Contact:
Heb je behoefte aan contact, wil je iemand spreken, of wil je gewoon je verhaal vertellen? Wij staan voor je klaar. Je kan mailen naar info@stichtingnooitvoorbij.nl. Zij zal kijken bij welke lotgenoot je het beste past.
Wij kunnen dan een telefonische afspraak met je inplannen wanneer het jou uitkomt. Liever per mail of per app? Geen probleem!

Besloten Facebook-groep:
Speciaal voor lotgenoten is er een besloten Facebookgroep opgericht. Facebook Stichting Nooit Voorbij- Lotgenoten.

Locatie:
Wij hebben een locatie in Haarlem, Lijnden en Valkenswaard. Hier kunnen ouders langskomen om te praten, te schrijven of om even een time-out te nemen. Ook kunnen ze hier creatief bezig zijn voor de webshop. Tevens worden er pakketjes gemaakt door ouders voor ouders die recent hun kind zijn verloren.

Evenementen:
Wij organiseren kampen voor ouders, voor jongeren en voor gezinnen. Daarnaast organiseren wij ook grote evenementen.
Houd onze website en social media of de nieuwsbrief in de gaten voor de agenda.

Onze contactpersonen staan voor je klaar!

2e158010-a9ea-41c5-89a8-d78a69add1de

Thomas van Dijk

Sterrenvader

Thomas richt zich onder andere op ouders die twijfelen of zij de zwangerschap moeten laten afbreken na een zeer slechte uitslag. Bijvoorbeeld een niet levensvatbaar kindje of zeer ernstig beperkt.

thomas@stichtingnooitvoorbij.nl

f72da2d6-d0a8-4ec6-af13-473ffb4eb9d2

Marscha van Dongen

Jonge kinderen met kanker

Marcha richt zich onder andere op ouders die twijfelen of zij de zwangerschap moeten laten afbreken na een zeer slechte uitslag. Bijvoorbeeld een niet levensvatbaar kindje of zeer ernstig beperkt.

marscha@stichtingnooitvoorbij.nl

Femke de Droog-Uitermark

Stilgeboren kindjes

Femke richt zich onder andere op Stilgeboren kindjes, Down of een andere afwijking. Bij voorbeeldBijvoorbeeld een niet levensvatbaar kindje of zeer ernstig beperkt.

femke@stichtingnooitvoorbij.nl

Sabrina Gerneard

Zwangerschapsafbreking

Sabrina richt zich onder andere op ouders die twijfelen of zij de zwangerschap moeten laten afbreken na een zeer slechte uitslag. Bijvoorbeeld een niet levensvatbaar kindje of zeer ernstig beperkt.

sabrina@stichtingnooitvoorbij.nl

Martine Vos

Overlijden van kinderen

Aandachtsgebied: Kinderen die zijn overleden door een ziekte. Martine richt zich vooral op ouders die hun kind hebben verloren aan kinderkanker vanaf 6 jaar.

martine@stichtingnooitvoorbij.nl

Bianca Fluit

Ouders met lege armen

Aandachtsgebied: Ouders met lege armen, oudere overleden kinderen. Bianca richt zich op ouders die hun enige kind zijn verloren en op de oudere overleden kinderen.

bianca@stichtingnooitvoorbij.nl

Suzanne Houterman

broertjes & zusjes

Aandachtsgebied: broer(tje)s en zus(je)s van een overleden kind.

suzanne@stichtingnooitvoorbij.nl

Leoniek is psycholoog en orthopedagoog en heeft jarenlang ervaring op het gebied van hulp bij rouw. Vanuit de stichting kun je vragen stellen aan haar per mail.

leoniek@stichtingnooitvoorbij.nl

Arianne de Winter

Plotseling overlijden

Aandachtsgebied: plotseling overlijden van een ouder kind.
Streptokokken

Arianne@stichtingnooitvoorbij.nl

Petra van Dam

Plotseling overlijden