Nieuwsbrief Augustus 2021

Nieuwsbrief augustus

En zo is het alweer augustus en wat is er veel gebeurd binnen de stichting de afgelopen maand.
Zo hebben Femke, Sabine, Mariska, Marieke, Martine, Danique en Claudia & Daniel hun deel ingeleverd voor het boek: ‘Wij zijn nooit voorbij’ dat 13 november uitkomt.

De geschreven stukken zijn prachtig geworden. Wat ben ik trots op deze mensen.
Onze rouwpsycholoog Leoniek van der Maarel heeft samen met de rouwpsychologen Manu Keirse en Carine Kappeyne van de Coppello het boek aangevuld, waardoor het een prachtig boek is geworden.

Ook ben ik dankbaar dat de redacteuren Ellen, Frank en Jessyca weken lang erg hard hebben gewerkt om het boek perfect te krijgen. Femke Hoogland zal de vormgeving nu gaan verzorgen en Maarten Carbo zal zorgen dat het boek straks overal verkrijgbaar is.

AFAS-theater
Voor de boekpresentatie mogen wij gebruik maken van het Afas-theater!
Dit is natuurlijk FANTASTISCH en mooier dan wij hadden durven dromen.
Wij zijn nu verschillende bekende artiesten aan het benaderen voor deze avond.
Deze avond is alleen voor besloten gezelschap.

Voor de boekpresentatie zijn wij nog op zoek naar een bedrag van 2200 euro.
Wij hebben een sponsorpakket gemaakt als tegenprestatie.

Verder zoeken wij voor de boekpresentatie nog:

*Visagisten en Kappers voor de boekpresentatie 13 november Leusden.
*Bakkers die kleine chocolaatjes met ons logo kunnen maken.
*Setdresser die wil helpen de zaal prachtig aangekleed te krijgen.
*Videograaf zowel ervoor als tijdens de presentatie. Wij willen beeldmateriaal tonen maar ook graag een opname van de avond zelf.
*Producten die wij mogen verkopen tijdens deze avond. Er komen marktkraampjes te staan.

Bestuurswissel
Omdat de stichting steeds groter wordt, vindt er een wisseling binnen het bestuur plaats.
Zo zal Thomas van Dijk de plek van Penningmeester overnemen van Naomi Blom en zal Sabine Goldewijk-Harbers de plek van secretaris overnemen van Rieta Mulder. Rieta blijft overigens wel bestuurslid. Ik blijf voorzitter van het bestuur.

Schrijftraining
Er zijn nog 2 plekken beschikbaar voor de schrijftraining voor 16 september.
De training zal worden gegeven door Hester Zitvast. Bekend van haar columns, interviews en vlijmscherpe artikelen voor Vrouw.nl, de Telegraaf, Vriendin en Flair.

De training: “Hoe schrijf ik mijn verhaal”  zal in eerste instantie gegeven gaan worden aan ouders van een overleden kind. Opgeven kan alvast: klik op de foto:

In liefdevolle herinnering
Wij denken natuurlijk altijd aan onze kinderen. Want zij zijn nooit voorbij …

Deze maand staan wij extra stil bij:

⭐ Ize
13-03-13 † 14-08-2020

⭐ Dide 160816 † 05-03-2017

⭐ Florian 24-08-2018
15-12-2018

Bedankt!
Namens de stichting wil ik iedereen bedanken voor alle steun. Dankzij jullie kan deze
stichting bestaan.
Ideeën zijn altijd welkom.
Wil jij ook iets voor de stichting betekenen? Mail of app dan naar: info@stichtingnooitvoorbij.nl of telefoonnummer 0618153387.

Liefs, Mirjam