Nieuwsbrief Juni 2021

Nieuwsbrief Juni

Sterrenweek

De eerste Sterrenweek is een feit! Wat was het een succes.
Meerdere kranten en het tijdschrift Linda  hebben aandacht besteed aan de stichting en Hart van Nederland kwam zelfs 2 keer filmen.
Wat is er allemaal gebeurd?
Elinde vroeg landelijk om tekeningen naar haar op te sturen, omdat zij de grootste tekening wilde maken, om broertjes en zusjes te troosten die een broertje of zusje verloren hadden.
Zij heeft er meer dan 500 ontvangen!

Zondag 30 mei kwamen 12 sterrenouders bij elkaar en waren er 13 broertjes en zusjes actief bezig om de tekeningen aan elkaar te plakken. Daarna hebben zij nog een feestje gehad!
Leuk feitje: Zonder dat het afgesproken was vormde de grote tekening een hart-vorm.

Ook werd het Webinar, gemaakt door Leoniek van der Maarel, zeer goed gevolgd.
Dit Webinar ging over Sterrenbroertjes en Sterrenzusjes in de rouw.
Het Webinar zal voorlopig op de website blijven staan, mocht je het gemist hebben.

De gratis vakantie is gewonnen door Fleur Streckfuss
De kleurwedstrijd door Mick Douma.

Daarnaast zijn er enorm veel reactie gekomen van volwassen broers en zussen, die graag willen helpen de volgende Sterrenweek. En die gaat er zeker weten komen!

Vaderdagpakketten
Net zoals bij Moederdag wordt er achter de schermen ook druk gewerkt aan de vaderdagpakketten.
Deze pakketten zullen in een 3 prijscategorieën worden aangeboden. Houd onze social media in de gaten. Facebook of Instagram

Op dit moment wordt er contact opgenomen via persoonlijke berichtjes op Facebook, Instagram, Twitter of via mijn persoonlijke accounts of via de mail. Om deze reden zie ik wel eens berichten over het hoofd en dit natuurlijk niet de bedoeling.
Heb je een vraag over de stichting of zoek je contact, zou je dit dan willen mailen naar info@stichtingnooitvoorbij.nl?
Ons team staat altijd voor jou klaar!

Lopende zaken
Project 1: Wij zijn Nooit Voorbij 2021
1 juli zullen alle auteurs hun concept inleveren.
20 oktober zal het boek klaar zijn.
Marjo en ik zijn een datum aan het plannen voor de boekpresentatie.

Project 2: De individuele projecten zijn uitgesteld omdat wij ons voorlopig op de groepsprojecten richten.

Project 3: Het boek geschreven voor Sterrenbroertjes & Sterrenzusjes
De schrijver en illustrator zijn geselecteerd.

Project 4: Het boek geschreven door kinderen en tieners
Dit project zal in 2022 van start gaan. Bij dit project zit eenschrijfweekend/schrijfweek .

Evenementen:
Nu er steeds weer meer mag is ons evenemententeam druk bezig met het bedenken van leuke activiteiten.
Wij hopen dit jaar nog verschillende evenementen  te kunnen plannen.

Houd onze social media dus goed in de gaten.

Nieuw Project: Wij zijn nooit voorbij (Deel 2) Dankzij 2 fondsen die graag anoniem willen blijven is de financiering al voor de helft geregeld voor project 5. Het boek dat geschreven zal worden door 8 a 10  Sterrenouders. Dit boek zal in 2022 uitgebracht worden. Hierbij is een schrijfweek in het buitenland gepland, buiten de schoolvakanties om.
Voor dit boek zijn wij nog op zoek naar ouders waarvan hun kind is overleden tussen de 1 en 18 jaar en die graag over hun leven zouden willen schrijven.
Binnenkort komt er meer informatie op de site te staan. Mocht je alvast interesse hebben dan kan jij mij benaderen : Mirjam@stichtingnooitvoorbij.nl

In liefdevolle herinnering
Wij denken natuurlijk altijd aan onze kinderen. Want zij zijn nooit voorbij …

Deze maand staan wij extra stil bij:

⭐️Dex 9-06-15  † 20-01-2017
⭐️Noa 16-06-13 † 04-07-2013
⭐️Felix 19-06-2018
⭐️Daaf 23-06-2020
⭐️Giulia 24-06-2019
⭐️Shanith 25-06-2019 † 13-10-2019
⭐️Kyan 28-06-2020 † 31-10-2020

Oproep
Stichting Nooit Voorbij wil in de toekomst (zodra het weer is toegestaan) workshops & (professionele) trainingen gaan aanbieden in het hele land. (Ook in België)
Vind jij het leuk om een keer een workshop te geven aan ouders van een overleden kind?

Voor lotgenoten reizen die wij willen gaan aanbieden, zijn wij op zoek naar grote huizen in het buitenland voor een niet al te hoog bedrag.

Voor meer informatie mail naar: info@stichtingnooitvoorbij.nl.

Namens de stichting wil ik iedereen bedanken voor jullie steun. Dankzij jullie kan deze
stichting bestaan.
Ideeën zijn altijd welkom.
Wil jij ook iets voor de stichting betekenen? Mail of app dan naar: info@stichtingnooitvoorbij.nl of telefoonnummer 0618153387.

Liefs, Mirjam