Schrijversweekend bij De Slaapfabriek in Teuge

Afgelopen weekend, 10-11-12 februari, hebben wij een mooi en waardevol schrijversweekend gehad, bij De Slaapfabriek in Teuge.

Op vrijdagmiddag kwamen de schrijvers bij elkaar en konden zij met elkaar kennismaken. Er is al veel contact via app of mail, maar niet iedereen had elkaar al écht ontmoet. De kennismaking ging heel makkelijk en al snel zat iedereen met elkaar te kletsen, mooi om te zien dat er zo snel verbinding kan ontstaan. Ieder had een eigen ruime kamer waar je je ook even kon terug trekken als je daar behoefte aan had. De zaterdag bestond uit een workshop van Hester Zitvast, waarbij veel tips en verschillende schrijfstijlen werden gegeven. Na de lunch zijn er groepjes gaan wandelen, zodat er ideeën uitgewisseld konden worden hoe te starten en hoe te schrijven, elkaar helpen en motiveren. Nadat iedereen weer terug was, heeft Femke een creatieve workshop gegeven. Dit was zeer geslaagd!

Op zondagochtend kon er nog verder geschreven worden en na de lunch werd het mooie schrijversweekend afgesloten. Een aantal schrijvers bleven nog om aan te sluiten bij de teammiddag. Hier werden plannen en ideeën besproken voor het komende jaar. Mooie groep enthousiaste vrijwilligers, die veel zin hebben om de Stichting nog verder te helpen groeien.

Het was een mooi weekend op een fijne plek met veel ruimte!