Over

Danielle Berteler-Boone

Danielle Berteler- Algemeen lid
Ik ben Daniëlle Berteler, getrouwd en trotse moeder van 4 kinderen, Bram, Guus , Pien☆ en Saar♡. Onze lieve Saar is in 2019 plotseling overleden, 3 weken voor haar 7e verjaardag. Saar was een stralend meisje met het syndroom van Down. Sinds het overlijden van Saar heb ik contact met Mirjam, wij delen helaas hetzelfde verdriet. Ik voel mij vereerd lid te mogen zijn van deze mooie stichting. Het is zo waardevol om ervaringen te kunnen delen en elkaar waar mogelijk te steunen. Daarnaast ervaar ik dat het schrijven helpt bij het rouwen. Zelf schrijf ik in een dagboek voor mijzelf en voor Bram en Guus, zodat zij later terug kunnen lezen wat er allemaal is gebeurd en hoe mooi de jaren samen met Saar zijn geweest.