Vergaderlocatie in Haarlem: Ontdek de perfecte plaats voor uw bijeenkomst

Bent u op zoek naar een ideale vergaderlocatie in Haarlem of omgeving? Bij Stichting Nooit Voorbij bieden we een compleet gerenoveerde vergaderruimte die perfect is voor diverse bijeenkomsten. Of het nu gaat om een vergadering, borrel, coachingsessie of training, onze locatie biedt alles wat u nodig heeft om uw bijeenkomst tot een succes te maken.

Gezellige en huiselijke vergaderruimte

Onze vergaderruimte in Haarlem is ontworpen met een huiselijke en gezellige sfeer. De ruimte beschikt over:

• Een kook-eiland
  • Airfryer oven
  • Magnetron
  • Zithoek
  • Mooie grote tafel
  • Beamer met scherm

Deze voorzieningen zorgen ervoor dat u zich meteen thuis voelt en kunt vergaderen in een ontspannen omgeving.

Waarom kiezen voor onze vergaderlocatie in Haarlem?

Complete voorzieningen: Van kook-eiland tot beamer met scherm, alles is aanwezig.
Gezellige sfeer: Voel u thuis in een huiselijke omgeving.
Exclusieve huur: Privacy en exclusiviteit voor uw gezelschap.
Catering op maat: Gezonde en lekkere opties van lokale cateraars.
Goed doel: Uw bijdrage ondersteunt de doelen van Stichting Nooit Voorbij.

Exclusieve huur voor maximaal 20 personen

De locatie biedt plaats aan een gezelschap van maximaal 20 personen, waardoor het ideaal is voor kleine tot middelgrote bijeenkomsten. Door de exclusieve huur bent u verzekerd van privacy en alle faciliteiten die u nodig heeft om uw bijeenkomst soepel te laten verlopen.

Catering door Brownies en Downies en Brocollis

Wij werken vaak samen met Brownies en Downies en Brocollis (vegetarisch en veganistisch) voor de catering.
Hierdoor kunt u genieten van heerlijke en gezonde maaltijden tijdens uw vergadering of bijeenkomst.

Vergaderen voor het goede doel

Een vergadering bij ons betekent niet alleen een succesvolle bijeenkomst, maar ook bijdragen aan een goed doel. De opbrengsten van de verhuur gaan volledig naar onze Stichting, wij zetten ons in voor belangrijke maatschappelijke doelen. Gezinnen helpen die een kind verloren zijn.

Boek nu uw vergaderlocatie in Haarlem

Bent u geïnteresseerd in onze vergaderlocatie in Haarlem? Neem dan contact met ons op voor meer informatie of om direct te reserveren. Wij zorgen ervoor dat uw bijeenkomst in een sfeervolle en goed uitgeruste omgeving plaatsvindt, terwijl u tevens bijdraagt aan een goed doel.