Over

Marissa van de Heide – Auer

Mijn naam is Marissa. Samen met Bram heb ik 2 dochters. En is de derde nu onderweg. Zoals je op mijn foto’s ziet was ons leven echt een feestje. Onze dochters Samara (4) en Senna* (1) maakte alle dagen vol met veel knuffels, kusjes en plezier. Maar ons leven is niet meer zo’n feest, na de verjaardag van Senna.

Sennna is, 5 oktober 2021, 1 dag na haar eerste verjaardag geheel onverwachts overleden.
Ze was wel ziek, maar gewoon “kind ziek”. Tandjes die hoor kwamen, net de zesde ziekte achter de rug, en een oorontsteking. Dus helemaal geen gekke, zorgwekkende klachten. Vandaar dat het zo onverwachts was.
Ze is overleden door een virus. Het Adenovirus. Het virus had haar hele hartje overgenomen. Ze had volgens de onderzoekend arts geen schijn van kans om dit te overleven, zelfs een volwassen persoon had dit niet kunnen overleven.

Het is heel pijnlijk en moeilijk om zo zonder haar verder te moeten. Want zij was echt ons zonnestraaltje in de familie. Want elke dag weer zorgde zij voor een lach op ons gezicht.

Ik praat en schrijf heel veel over Senna. Dus ik ben heel blij dat ik aan dit mooie boek mag meewerken. Want zoals de stichting al vaak roept: NOEM HAAR NAAM EN ZE BLIJFT BESTAAN.
Dat vind ik zo waar. Senna zal altijd blijven bestaan. Bij iedereen die haar verhalen leest. Maar vooral bij ons. ❤