Rebecca en Tim Hanssen

Wij zijn Tim & Rebecca Hanssen. Samen hebben wij 3 kinderen: Linn, Jari (★) & Boaz. In 2021 zijn wij getrouwd. Rebecca is werkzaam binnen het speciaal onderwijs en Tim werkt als data & analytics consultant bij verschillende bedrijven.

In september 2020 gebeurde bij ons wat geen enkele ouder wil meemaken. Jari bleek onverwachts ontzettend ziek te zijn. In korte tijd ging hij van een gezond, vrolijk mannetje naar pijntjes met de diagnose kanker. Nog geen 3 weken later overleed hij.

In de periode daarna merkten wij dat we zeker niet de enige ouders zijn die zoiets meemaken. Het lezen en horen van verhalen van andere ouders helpt ons in ons rouwproces. We vinden het ook altijd erg fijn om over Jari te vertellen. Daarom willen we ook graag het verhaal van Jari opschrijven. Wellicht hebben andere ouders er iets aan als ze ons verhaal lezen. En wij vinden het fijn dat Jari een mooi hoofdstuk in het 3e boek krijgt zodat de herinnering aan Jari zoveel mogelijk blijft leven.