Nieuwsbrief April 2021

Nieuwsbrief April
Wat fijn dat de lente weer is begonnen en wat wordt er hard gewerkt bij Stichting Nooit Voorbij.
En om gelijk maar met de deur in huis te vallen… Het LVC-fonds heeft een grote donatie gedaan voor de Sterrenbroertjes en Sterrenzusjes. Hiermee kunnen wij ook het vierde project gaan realiseren. Dit is een project waarbij broers
en zussen van een overleden kind hun verhaal gaan vertellen.
De verhalen worden samengebundeld en het boek zal in 2022 worden uitgebracht.
Binnenkort zal hier meer informatie over verschijnen. Houd onze website of social media (Facebook of Instagram) in de gaten.
Wij danken het LVC-fonds voor deze gulle donatie en wij gaan er voor zorgen dat dit een prachtig
project wordt.
Group 2

De Sterrenweek
De Sterrenweek voor broertjes en zusjes, wat wij voor ogen hadden, kan op dit moment nog niet
doorgaan in verband met Covid-19. Maar… er zijn genoeg alternatieven en daar zijn wij druk over aan
het brainstormen.
Wij wachten de volgende persconferentie af en zullen dan knopen gaan doorhakken.
De Sterrenweek gaat hoe dan ook door maar de invulling laat nog even op zich wachten.

Moederdagpakketten
Achter de schermen is keihard gewerkt door Thomas, Sabine, Marscha en Mirjam om 20 exclusieve
moederdagpakketten eind deze maand te koop aan te bieden. Daarnaast hebben Mariska, Petra en Kirsten 3 prachtige moederdagkaarten gemaakt. Binnenkort te bestellen.
Deze moederdagpakketten zijn speciaal voor moeders van een overleden kind gemaakt en bevatten geweldige luxe producten. Wij danken al onze sponsors:
Jilong Zwembaden Goedkoop KinderzwembadLa Tulipe Verdejo kopen? ACTIE €4,50- | VALKWIJN.NLEarth Line - 2B Naturalhttps://brouwerij-jeronimo.nl/wp-content/uploads/2020/07/jeronimo-man-320x320.pngPlus
bestellen zelhem - Bargeman BloemenLincherieKneippFile:Holland & Barrett logo.svg - Wikipedia

Lopende zaken
Project 1, Het boek ‘Wij zijn nooit voorbij’, geschreven door ouders van een overleden kind.

Inmiddels hebben alle schrijvers elkaar online ontmoet en ben ik langs de meeste ouders
geweest. Veel schrijvers zijn al begonnen met hun verhaal. Naar verwachting zal het boek eind derde kwartaal/begin vierde kwartaal uitgebracht worden.

Project 2, Het boek voor broertjes en zusjes van een overleden kind.
De schrijver en illustrator zijn geselecteerd. Volgende maand komt er meer informatie over dit
project.

Project 3, De individuele projecten zijn nog niet gestart, omdat de stichting zich voorlopig op de groepsprojecten richt.

Project 4, (Titel nog onbekend. Het boek geschreven door broers en zussen van een overleden kind.)
Veel eerder dan verwacht kunnen wij dit project al oppakken. In de volgende nieuwsbrief zal
ik met meer informatie komen.

In liefdevolle herinnering:
Wij denken natuurlijk altijd aan onze kinderen. Want zij zijn nooit voorbij..
Deze maand staan wij extra stil bij:
⭐️Robin 11-10-01 †10-04-2020
⭐️Bo & Fleur 23-04-2017

Oproep:

Voor de stichting zoeken wij:
1, Stichting Nooit Voorbij wil in de toekomst (zodra het weer is toegestaan) workshops gaan aanbieden
in het hele land. (Ook België).
Vind jij het leuk om een keer een workshop te geven aan ouders van een overleden kind?

2. Vind jij het leuk om ons te helpen met onze huisstijl & social media? Graag!

3. Wij zijn op zoek naar producten die wij via de webshop mogen verkopen. Heb jij producten die je wil doneren aan ons?

4. Voor bedrijven: Heb jij verpakkingsmaterialen over, die je anders weggooit? Wij houden ons aanbevolen. (Inpakpapier, zakjes, doosjes, dozen opvulmateriaal etc, het mogen ook gewoon kerstverpakkingen zijn, alles is welkom!

Voor meer informatie mail naar: info@stichtingnooitvoorbij.nl

Namens de stichting wil ik iedereen bedanken voor jullie steun. Dankzij jullie kan deze
stichting bestaan.
Ideeën zijn altijd welkom.
Wil jij ook iets voor de stichting betekenen? App of mail dan
naar info@stichtignooitvoorbij.nl of 0618153387

Liefs Mirjam