Steker: Madelief

Op voorraad
Productgegevens
Breng een symbool van zuiverheid en nieuw begin in je thuis met onze verfijnde steker in de vorm van een madeliefje, een tedere toevoeging aan elke seizoensring.

Deze delicate bloem, die staat voor onschuld en de onschuldige schoonheid van een kind, is een ontroerende manier om een overleden kind te herdenken en tegelijkertijd een lichtpuntje van hoop en vernieuwing in huis te halen. De madeliefjesteker, met zijn zachte witte blaadjes en gouden hart, brengt een stukje eeuwige lente in je leven, ongeacht het seizoen buiten.

Elke madeliefjesteker is met aandacht en zorg ontworpen om niet alleen een esthetisch, maar ook een emotioneel waardevolle aanvulling op je seizoensring te zijn. Door deze steker een plekje te geven, creëer je een serene ruimte voor bezinning en herinnering, waar de geest van een gemist kind voelbaar is. Het is een liefdevolle manier om de herinnering levend te houden en de verbinding met de natuur en de cyclus van het leven te omarmen. Dit kleine, maar krachtige symbool helpt ons te herinneren aan de kwetsbaarheid en tegelijkertijd de ongelooflijke kracht van liefde.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later