Steker: blauwe bloem

Op voorraad
Productgegevens

Voeg een liefdevolle herinnering toe met de blauwe bloem steker.

Ontdek de bijzondere charme van onze blauwe bloem steker, speciaal ontworpen om in elke seizoensring te passen. Deze delicate, blauwe bloem is niet alleen een prachtige decoratie, maar ook een symbool van herinnering en liefde, ideaal voor het koesteren van de nagedachtenis aan een overleden kind.

Een serene toevoeging aan jouw herdenkingsplek

De diepblauwe tint van de bloem brengt een gevoel van rust en vrede, perfect voor een herdenkingsplek in huis. Gecombineerd met de natuurlijke schoonheid van een houten seizoensring, creëer je een speciaal hoekje dat zowel troost biedt als de herinnering levend houdt.

Voor momenten van herinnering en liefde

Of het nu gaat om het markeren van een speciale datum, een manier om dagelijks even stil te staan bij je dierbare, of simpelweg als een mooie toevoeging aan je huisdecoratie, onze blauwe bloem steker is veelzijdig en betekenisvol. Het maakt ook een doordacht geschenk voor iemand die een kind heeft verloren, als een gebaar van medeleven en ondersteuning.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.

Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later