Steker: blauwe wolk

Op voorraad
Productgegevens

Deze blauwe wolk is een prachtige toevoeging voor je seizoensring.

Verweef herinneringen aan een dierbaar kind met de seizoenen door onze speciale steker in de vorm van een blauwe wolk, zorgvuldig ontworpen om in je seizoensring te passen. Deze prachtige steker, geïnspireerd door de blijvende schoonheid van de natuur, draagt een diepblauwe tint die troost en reflectie biedt in je huis. Het is een perfect symbool om liefde en herinnering aan een overleden kind levend te houden, door een subtiel en betekenisvol accent toe te voegen aan je dagelijkse omgeving.

Deze blauwe wolk is meer dan een steker..

Onze blauwe wolk steker is meer dan een esthetisch element; het dient als een brug tussen het heden en herinneringen, tussen de veranderende seizoenen en het onveranderlijke in ons hart. Het maakt elke seizoensring tot een persoonlijke herdenkingsplek, waar ruimte is voor reflectie, herinnering en het vieren van een jong leven. De steker is gemakkelijk te plaatsen en biedt de flexibiliteit om je herdenkingsplek aan te passen aan het seizoen of aan specifieke herdenkingsdagen. Het is een liefdevolle manier om het gevoel van verbondenheid met een gemist kind door het hele jaar heen te behouden.Laat deze blauwe wolk steker een baken van liefde en herinnering zijn in je huis, een zachte herdenking die harmonieert met de cycli van de natuur. Met zijn diepe, troostrijke blauw en verfijnde vorm is het een zinvolle manier om het leven en de aanwezigheid van een dierbaar kind te gedenken, ingeweven in de stof van je dagelijks leven.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.

Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later