Steker: egel

€6.50
Op voorraad
Productgegevens
Breng een vleugje natuur en warme herinneringen in huis met onze unieke egelvormige steker voor de seizoensring.

Deze charmante steker, met zijn gedetailleerde ontwerp en zachte uitstraling, is een perfecte aanvulling op elke herfstdecoratie of als een liefdevolle herdenking aan een overleden kind. De egel, een symbool van wijsheid en bescherming in de natuur, brengt deze kwaliteiten nu ook naar je woonkamer, creërend een speciaal plekje waar herinneringen en seizoenen samensmelten.

Onze egel steker is niet alleen een blikvanger in je seizoensring tijdens de herfstmaanden, maar biedt ook een troostende aanwezigheid het hele jaar door. Als herdenkingssymbool voor een dierbaar kind, biedt het een subtiele, maar diepe manier om het verlies een plekje te geven en de herinnering levend te houden. De egel steker nodigt uit tot reflectie en biedt een zachte herinnering aan de kracht en de schoonheid van de natuur, en aan de kostbare momenten die we met onze dierbaren hebben gedeeld.

Kies voor onze egel steker om je seizoensring een persoonlijk en hartverwarmend accent te geven, of het nu gaat om het herdenken van een verloren kind of het vieren van de schoonheid van de herfst. Dit unieke decoratiestuk brengt liefde, troost en de tijdloze charme van de natuur in elk huis.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later