Steker: lieveheersbeestje

Op voorraad
Productgegevens

Voeg een vleugje hoop en herinnering toe aan je thuis met onze lieveheersbeestje steker voor de seizoensring.

Dit kleine, maar krachtige symbool van geluk en vernieuwing is zorgvuldig ontworpen om niet alleen de schoonheid van de natuur in je huis te brengen, maar ook om als een liefdevolle herdenking aan een overleden kind te dienen. Het lieveheersbeestje, met zijn levendige kleuren en zachte vormen, biedt een subtiele, maar diepgaande manier om je dierbare te herinneren en een lichtpuntje van vreugde in moeilijke tijden te zijn.

Een lieveheersbeestje is zo mooi.
Kies onze lieveheersbeestje steker om je seizoensring te verrijken met een symbool van hoop, herinnering en de onverbrekelijke band tussen natuur en nagedachtenis. Dit unieke decoratiestuk is een prachtige manier om de liefde voor een verloren kind te herdenken en tegelijkertijd de schoonheid van de veranderende seizoenen te omarmen.

Onze lieveheersbeestje steker is meer dan een decoratief element; het is een symbool van liefde, herinnering en de cyclus van het leven. Als onderdeel van je seizoensring creëert het een persoonlijke plek waar de herinnering aan verloren geliefden levend wordt gehouden. Dit kleine teken van natuurlijke schoonheid nodigt uit tot reflectie en biedt comfort, terwijl het tegelijkertijd een charmante aanvulling is op je seizoensgebonden decoratie. Het is een bijzondere manier om de seizoenen te verwelkomen, terwijl we ons blijven herinneren aan degenen die ons dierbaar zijn.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later