Steker: logo

€6.95
Op voorraad
Productgegevens
Ontdek de unieke charme van onze keramieken steker in de vorm van het logo van Stichting Nooit Voorbij, een betekenisvolle toevoeging aan elke seizoensring.
Deze speciale stekers, met liefde en zorg vervaardigd door mensen met een verstandelijke beperking, symboliseren niet alleen de kernwaarden van verbondenheid en herinnering van Stichting Nooit Voorbij, maar ook de unieke bijdrage van elk individu aan onze gemeenschap. Het logo van de stichting, vertaald in een prachtig keramieken ornament, brengt een verhaal van hoop, liefde en onvergetelijke herinneringen in uw huis.
Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.

Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!

Bewaar dit product voor later