Steker: maan

€5.00
Op voorraad
Productgegevens
Voeg een straal van licht toe aan je seizoensring met onze betoverende steker in de vorm van een gele maan.
Deze bijzondere steker, ontworpen om troost en licht te brengen in momenten van herinnering, is een prachtige manier om een overleden kind te herdenken. De warme gloed van de gele maan symboliseert hoop, leiding in de duisternis, en de eeuwige aanwezigheid van liefde. Het is een zacht, maar krachtig symbool dat in je huis een speciale plaats kan innemen, waar het niet alleen dient als decoratie, maar ook als een teken van verbondenheid met dierbaren die niet langer bij ons zijn.

Onze gele maan steker is met grote zorg vervaardigd, waarbij elke curve en kleurnuance is ontworpen om een gevoel van comfort en vrede te bieden. Het plaatsen van deze steker in je seizoensring creëert een focuspunt voor reflectie en herinnering, een plek waar je kunt stilstaan bij mooie momenten en de aanwezigheid van een gemist kind kunt voelen. Het is een liefdevolle manier om de seizoenen te doorlopen, terwijl je een lichtpuntje behoudt dat herinnert aan de warmte en het licht dat dierbaren in ons leven brengen.

De gele maan steker is niet alleen een prachtige aanvulling op je seizoensring, maar ook een betekenisvolle manier om steun te betuigen aan anderen die een kind hebben verloren. Laat onze gele maan steker een bron van licht en troost zijn in je huis, een blijvend symbool van de onbreekbare band tussen jou en je dierbare. Het is een manier om de schoonheid van herinneringen te koesteren en om licht te brengen in donkere tijden, terwijl we samen met de seizoenen vooruitgaan.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later