Steker: nest met eieren

Op voorraad
Productgegevens

Voeg een diepe laag van betekenis en schoonheid toe aan je seizoensring met onze bijzondere steker in de vorm van een nest met eieren.

Dit unieke symbool van nieuw leven, hoop en wedergeboorte is een prachtige manier om het leven te vieren, maar ook om een overleden kind te herdenken. Het nest, zorgvuldig gevuld met delicate eieren, staat als een hartverwarmend beeld van bescherming, potentieel en de liefdevolle zorg die we onze dierbaren bieden, zelfs nadat ze zijn gevlogen.

Deze steker, met zijn rijke symboliek en zachte uitstraling, is ontworpen om een plek van rust en reflectie te creëren binnen je seizoensring. Het plaatsen van dit nestje in je huis biedt niet alleen een visuele herinnering aan de cycli van de natuur en het leven zelf, maar dient ook als een herdenkingspunt voor een kind wiens leven, hoe kort ook, een blijvende impact heeft achtergelaten. Het is een manier om de liefde en het licht dat zij in ons leven brachten te eren, en een uitnodiging om vooruit te kijken naar de hoop en vernieuwing die elk nieuw seizoen met zich meebrengt.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later