Steker: paasei

Op voorraad
Productgegevens
Breng de essentie van vernieuwing en herinnering samen in je seizoensring met onze bijzondere steker in de vorm van een paasei.

Dit symbolische decorstuk, rijk aan kleur en betekenis, is niet alleen een viering van de lente en het nieuwe leven dat elk jaar weer bloeit, maar kan ook dienen als een liefdevolle herinnering aan een overleden kind. Het paasei, een tijdloos symbool van leven en wedergeboorte, biedt een manier om door de seizoenen heen de aanwezigheid van een jong leven te herdenken dat altijd een deel van jou zal zijn.

Deze paasei-steker, zorgvuldig ontworpen om zowel vreugde als troost te brengen, past perfect in elke seizoensring. Het biedt een unieke kans om een persoonlijk tintje aan je seizoensdecoratie toe te voegen, terwijl het tegelijkertijd een ruimte creëert voor bezinning en herinnering. De vrolijke kleuren en het zachte ontwerp roepen herinneringen op aan de onschuld en puurheid van een kind, en de cyclische aard van het leven dat elk voorjaar weer zijn belofte van vernieuwing en hoop toont.

4 beschikbaar met elk een andere kleur

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later