Steker: potje met bloemen

Op voorraad
Productgegevens
Voeg een hartverwarmende touch toe aan je seizoensring met onze charmante steker in de vorm van een potje met bloemen.

Deze steker is niet alleen een viering van de schoonheid en veerkracht van de natuur, maar dient ook als een tedere herinnering aan een overleden kind. Het potje met zorgvuldig gekozen bloemen symboliseert groei, herinnering en de continue aanwezigheid van liefde die bloeit in de harten van degenen die achterblijven. Het is een subtiele, doch krachtige manier om een geliefde te herdenken, door hun geest levend te houden met elke nieuwe bloem die in het potje lijkt te bloeien.

Deze speciaal ontworpen steker past prachtig in elke seizoensring en biedt een unieke kans om persoonlijke herinneringen een plek te geven binnen de seizoenswisselingen van het jaar. Het plaatsen van dit bloemenpotje in je huis of op een herdenkingsplek creëert een ruimte voor bezinning en vreugde, herinnerend aan de momenten van schoonheid en licht die gedeeld werden met degenen die ons zijn ontvallen. Het potje met bloemen staat als een baken van hoop en vernieuwing, een herinnering dat zelfs na het diepste verlies, de schoonheid van het leven doorgaat, zich ontvouwend in elke knop en bloesem.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later