Steker: regenboog

Op voorraad
Productgegevens

Breng een straal van hoop en kleur in je seizoensring met onze betoverende steker in de vorm van een regenboog.

Dit symbool van hoop, belofte en vernieuwing is een prachtige manier om licht en kleur te brengen in de herdenking van een overleden kind. De regenboog, met zijn veelkleurige bogen, staat als een brug tussen hemel en aarde, een herinnering aan de liefde en de vreugde die een kind in ons leven brengt, zelfs na hun vertrek. Het is een troostrijk teken dat na regen zonneschijn komt, en dat liefde en herinneringen ons door de donkerste tijden heen kunnen leiden.

Onze regenboogsteker is zorgvuldig ontworpen om warmte, troost en een vleugje vreugde te bieden aan iedereen die een kind heeft verloren. Door deze kleurrijke steker aan je seizoensring toe te voegen, creëer je een speciale plek in je huis waar je kunt stilstaan bij de mooie momenten die je samen hebt gedeeld. Het biedt een kans voor bezinning en een visuele herinnering aan de onbreekbare band van liefde die voortduurt, zelfs wanneer iemand fysiek niet meer bij ons is. Deze regenboogsteker dient als een symbool van hoop, die aangeeft dat we verbonden blijven met onze dierbaren in elke tint van het leven.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later