Steker: rood hartje

Op voorraad
Productgegevens

Voeg een diep emotionele en liefdevolle touch toe aan je seizoensring met onze prachtige steker in de vorm van een rood hartje.

Deze steker, symbool van liefde, warmte en eeuwige verbondenheid, biedt een bijzondere manier om een overleden kind te herdenken. Het rode hartje, met zijn rijke kleur en zachte vorm, staat als een baken van liefde die sterker is dan de dood, een herinnering aan de onbreekbare band die we blijven delen met degenen die niet langer fysiek bij ons zijn. Het is een troostrijk symbool dat ons eraan herinnert dat liefde eeuwig duurt, overstijgt en ons door de moeilijkste tijden heen leidt.

Deze hartjesteker is met zorg ontworpen om niet alleen een esthetisch mooie aanvulling op je seizoensring te zijn, maar ook een bron van troost en herinnering. Door dit hartje in je seizoensring te plaatsen, creëer je een persoonlijke herdenkingsplek in je huis, een plek waar je even kunt stilstaan bij de liefde en de mooie momenten die je hebt gedeeld. Het biedt een tastbare manier om je liefde en herinneringen levend te houden, terwijl je je huis decoreert met een symbool dat zowel eenvoudig als krachtig is.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later