Steker: roos

Op voorraad
Productgegevens

Verrijk je seizoensring met de tijdloze schoonheid van onze steker in de vorm van een roos, een diep symbolisch gebaar om een overleden kind te herdenken.

De roos, universeel erkend als een teken van liefde, bewondering en diep respect, draagt in deze context een extra laag van betekenis. Het biedt een subtiele, maar krachtige manier om de aanwezigheid van een jong leven te eren, wiens herinnering blijft bloeien in de harten van degenen die achterblijven. Deze prachtig vormgegeven steker, met zijn delicate blaadjes en warme kleuren, brengt een stukje eeuwige lente in je huis, een herinnering aan de schoonheid en de kwetsbaarheid van het leven.

Door deze rozensteker aan je seizoensring toe te voegen, creëer je niet alleen een visueel aantrekkelijke decoratie, maar ook een persoonlijk herdenkingsplekje. Het biedt een kans voor bezinning en herinnering, een plek om stil te staan bij de liefde en de vreugde die het kind in je leven heeft gebracht. Het is een uitnodiging om de complexiteit van emoties te omarmen die met verlies gepaard gaan, terwijl je ook de schoonheid viert van de momenten die je samen hebt gedeeld. De roos in je seizoensring dient als een blijvende herinnering aan een onbreekbare band, die door geen enkele kracht kan worden verbroken.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later