Steker: schildpad

€6.50
Op voorraad
Productgegevens

Verweef de serene wijsheid en de tijdloze reis van de natuur in je seizoensring met onze betoverende steker in de vorm van een schildpad.

Dit zorgvuldig ontworpen symbool van standvastigheid, bescherming en de ononderbroken cyclus van het leven biedt een unieke manier om een overleden kind te herdenken. De schildpad, met zijn zachte gang en beschermende schild, herinnert ons aan de kracht van geduld, de waarde van het leven op elk tempo en de beschermende liefde die we voelen voor degenen die ons dierbaar zijn, zelfs na hun fysieke vertrek uit onze wereld. Het is een teken van eeuwige verbondenheid, een zachte herinnering dat, hoewel het leven soms langzaam en voorzichtig moet worden genavigeerd, de herinneringen en liefde onverwoestbaar zijn.

Deze schildpadsteker is niet alleen een visueel aantrekkelijk element voor je seizoensring, maar dient ook als een persoonlijke herdenkingsplek binnen je thuis. Het biedt een plek van rust en contemplatie, waar je kunt stilstaan bij de reis die je hebt afgelegd met je dierbare, de lessen die je hebt geleerd en de liefde die blijft groeien, zelfs in afwezigheid. Het is een uitnodiging om de traagheid van genezing en het natuurlijke proces van rouw te omarmen, terwijl je een symbool van hoop en voortdurende aanwezigheid in je leven houdt.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later