Steker: ster

Op voorraad
Productgegevens
Verlicht je seizoensring met onze stralende steker in de vorm van een ster, een symbool van hoop, leiding en de eeuwige glans van een geliefd kind dat niet langer bij ons is.

Deze prachtig vormgegeven sterrensteker draagt een diepe betekenis; het dient als een herinnering aan de onuitwisbare indruk die een jong leven achterlaat, zelfs na zijn vertrek. Een ster straalt licht uit in de duisternis, een metafoor voor hoe de herinneringen aan een overleden kind ons kunnen leiden en troosten in tijden van donkerte. Het is een baken van liefde en herinnering dat ons eraan herinnert dat de band met onze dierbaren onbreekbaar is, transcenderend voorbij de grenzen van tijd en ruimte.

Door deze sterrensteker in je seizoensring te plaatsen, creëer je niet alleen een visueel aantrekkelijk punt in je huis, maar ook een heilige ruimte voor bezinning en herdenking. Het biedt een plek waar de aanwezigheid van een dierbare gevoeld kan worden, waar stilgestaan kan worden bij de vreugde en liefde die ze in ons leven brachten. Deze ster dient als een herinnering om naar boven te kijken, naar de oneindige hemel, en te weten dat onze geliefden als lichtpunten in ons leven blijven, ons begeleidend met hun onzichtbare aanwezigheid.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later