Steker: vlinder

€6.50
Op voorraad
Productgegevens
Breng een vleugje van hoop en transformatie in je seizoensring met onze betoverende steker in de vorm van een vlinder, een symbolische herinnering aan een overleden kind.
De vlinder, met zijn gracieuze vleugels en symboliek van wedergeboorte, staat als een teken van hoop en verandering, een herinnering dat zelfs na het donkerste uur, het leven vernieuwd kan worden met licht en kleur. Deze prachtig gevormde vlindersteker is een uitnodiging om te geloven in de kracht van transformatie, en om te herinneren aan de schoonheid en de blijvende impact van een kind dat ons ontvallen is.

Door deze vlindersteker toe te voegen aan je seizoensring, creëer je niet alleen een visueel aantrekkelijk accent in je huis, maar ook een diep betekenisvolle herdenkingsplek. Het biedt een plaats van troost en bezinning, waar je kunt stilstaan bij de herinneringen aan het kind dat je liefhad, en de liefde die je voor altijd met hen deelt. De vlinder dient als een herinnering aan de tijdelijkheid van het leven, maar ook aan de schoonheid die voortkomt uit elke fase van groei en verandering.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later