Steker: vogel/slak

€6.50
Op voorraad
Productgegevens

Geef je seizoensring een speelse en symbolische twist met onze unieke steker in de vorm van een vogel/slak.

Deze bijzondere combinatie van twee natuurlijke elementen, de vleugels van een vogel en het huisje van een slak, vertelt een verhaal van transformatie, groei en de veerkracht van het leven. Deze steker is niet alleen een decoratief accent, maar ook een liefdevolle herinnering aan een overleden kind. Het symboliseert de reis van de ziel, waarbij elke fase van verandering en evolutie ons dichter bij ons uiteindelijke bestemming brengt.

Door deze vogel/slak steker toe te voegen aan je seizoensring, creëer je een inspirerende en contemplatieve ruimte in je huis. Het biedt een plek waar je kunt reflecteren op de levenscyclus, op de momenten van groei en verandering die we allemaal doormaken, en op de blijvende aanwezigheid van je geliefde kind. De vogel/slak steker herinnert ons eraan dat het leven een voortdurende reis is, waarbij elke ervaring en ontmoeting ons helpt om te groeien en te evolueren.

Laat onze vogel/slak steker een bron van inspiratie en troost zijn in je seizoensring, een symbool van de voortdurende reis van het leven en de liefdevolle herinneringen aan je overleden kind. Het is een herinnering dat, hoewel we misschien verschillende wegen bewandelen, we allemaal verbonden zijn door liefde en herinnering, die ons leiden en ondersteunen, ongeacht waar de reis ons ook brengt.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later