Steker: witte bloem

€5.00
Op voorraad
Productgegevens
Voeg een vleugje serene schoonheid toe aan je seizoensring met onze betoverende steker in de vorm van een witte bloem.
Deze delicate bloem, met zijn zuivere kleur en elegante vorm, dient als een ontroerend symbool van puurheid, onschuld en de tedere herinneringen aan een overleden kind. De witte bloem staat bekend om zijn symboliek van vrede en spirituele verlichting, en biedt een kalmerende aanwezigheid in elke ruimte waarin het wordt geplaatst. Het is een zachte herinnering aan de kostbare momenten die we hebben gedeeld met degenen die niet langer bij ons zijn, en een symbool van hoop en troost in tijden van verdriet.

Door deze witte bloemsteker toe te voegen aan je seizoensring, creëer je niet alleen een visueel betoverende decoratie, maar ook een heilige ruimte voor bezinning en herdenking. Het biedt een plek waar je kunt stilstaan bij de liefde en de vreugde die je hebt gedeeld met je overleden kind, en waar je troost kunt vinden in de warme herinneringen die je koestert. De witte bloem dient als een herinnering aan de schoonheid en de veerkracht van het leven, zelfs in tijden van verlies.

Laat onze witte bloemsteker een bron van rust en troost zijn in je seizoensring, een symbool van de liefde en de blijvende herinneringen aan je overleden kind. Het is een eerbetoon aan het leven, aan de kostbare momenten die we hebben gedeeld, en aan de onuitwisbare impact die onze geliefden op ons leven hebben gehad.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later