Steker: wolk met hart

€6.50
Op voorraad
Productgegevens

Voeg een zachte en liefdevolle touch toe aan je seizoensring met onze betoverende steker in de vorm van een wolk met een hart.

Deze unieke steker symboliseert de verbondenheid en de eeuwige liefde die we koesteren voor een overleden kind. De wolk, met zijn luchtige vorm, staat voor de wijdverspreide aanwezigheid van de herinneringen aan onze dierbaren, terwijl het hart in het midden ons eraan herinnert dat liefde de kern is van ons bestaan. Het is een teken van hoop, troost en onverbrekelijke verbondenheid, zelfs wanneer we fysiek gescheiden zijn van hen die we liefhebben.

Door deze steker in de vorm van een wolk met hart toe te voegen aan je seizoensring, creëer je een intieme herdenkingsplek in je huis. Het biedt een rustige en contemplatieve ruimte waar je kunt stilstaan bij de mooie momenten die je hebt gedeeld met je overleden kind, en waar je troost kunt vinden in de warme herinneringen die je koestert. De wolk met hart dient als een herinnering aan de liefde die blijft bestaan, zelfs als we afscheid moeten nemen van onze geliefden.

Laat onze wolk met hart steker een bron van troost en liefde zijn in je seizoensring, een symbool van de warme herinneringen en de blijvende verbondenheid met je overleden kind. Het is een eerbetoon aan de liefde die ons blijft leiden, zelfs als we geconfronteerd worden met verlies, en een herinnering dat de band met onze dierbaren nooit verbroken wordt, ongeacht de omstandigheden.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later