Steker: wolk met ster

€5.00
Op voorraad
Productgegevens

Voeg een vleugje hemelse pracht toe aan je seizoensring met onze betoverende steker in de vorm van een wolk met een ster.

Deze symbolische steker is een ontroerend eerbetoon aan een overleden kind, waarbij de wolk staat voor de tederheid en de oneindige liefde die we voelen, terwijl de ster straalt als een lichtpuntje van hoop en herinnering. De combinatie van deze twee symbolen creëert een serene en troostende aanwezigheid in je huis, een herinnering aan de warme en liefdevolle band die blijft bestaan, zelfs na het fysieke afscheid.

Door deze steker in de vorm van een wolk met een ster toe te voegen aan je seizoensring, creëer je een heilige en rustgevende plek voor herdenking en reflectie. Het biedt een ruimte waar je kunt stilstaan bij de kostbare herinneringen die je deelt met je overleden kind, en waar je troost kunt vinden in de gedachte dat hun spirituele aanwezigheid altijd bij je is. De wolk met ster dient als een herinnering aan de liefde en de schoonheid die blijven schijnen, zelfs in de donkerste momenten van verdriet.

Laat onze wolk met ster steker een bron van troost en vrede zijn in je seizoensring, een symbool van de verbondenheid en de eeuwige liefde die je deelt met je overleden kind. Het is een herinnering dat, hoewel ze fysiek niet meer bij ons zijn, hun spirituele aanwezigheid ons blijft omringen en verlichten, seizoen na seizoen.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later