Steker: zeepaard

€6.50
Op voorraad
Productgegevens

Voeg een vleugje betovering en speelsheid toe aan je seizoensring met onze prachtige steker in de vorm van een zeepaardje.

Dit unieke symbool van gratie en vreugde dient als een liefdevolle herinnering aan een overleden kind, waarbij het zeepaardje staat voor de speelsheid en de zorgeloosheid van het kind-zijn. De gracieuze bewegingen van het zeepaardje roepen warme herinneringen op aan de kostbare momenten die je hebt gedeeld met je geliefde kind, en bieden troost en kracht in tijden van verdriet.

Door deze zeepaardsteker toe te voegen aan je seizoensring, creëer je niet alleen een visueel betoverende decoratie, maar ook een heilige ruimte voor bezinning en herdenking. Het biedt een plek waar je kunt stilstaan bij de levendige herinneringen die je koestert aan je overleden kind, en waar je troost kunt vinden in de gedachte dat hun geest altijd bij je is. Het zeepaardje dient als een zachte herinnering aan de liefde en de vreugde die ze in je leven hebben gebracht, en als een symbool van hoop en veerkracht in tijden van rouw.

Laat onze zeepaardsteker een bron van troost en vreugde zijn in je seizoensring, een symbool van de liefde en de warmte die je deelt met je overleden kind. Het is een eerbetoon aan de levendige geest en de blijvende impact van hun aanwezigheid in je leven, en een herinnering dat hun liefde altijd bij je zal zijn, ongeacht waar het leven je ook brengt.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later