Steker: zonnebloem

€6.50
Op voorraad
Productgegevens

Voeg een stralend symbool van vreugde en warmte toe aan je seizoensring met onze prachtige steker in de vorm van een zonnebloem.

Dit zonnige bloemstukje dient als een liefdevolle herinnering aan een overleden kind, waarbij de zonnebloem staat voor kracht, groei en de levendigheid van het leven. De heldere gele bloemblaadjes en het kenmerkende hart van de zonnebloem roepen warme herinneringen op aan de kostbare momenten die je hebt gedeeld met je geliefde kind, en bieden troost en hoop in tijden van verdriet.

Door deze zonnebloemsteker toe te voegen aan je seizoensring, creëer je een visueel betoverende decoratie die tevens een heilige ruimte biedt voor bezinning en herdenking. Het biedt een plek waar je kunt stilstaan bij de levendige herinneringen die je koestert aan je overleden kind, en waar je troost kunt vinden in de gedachte dat hun geest altijd bij je is. De zonnebloem dient als een symbool van liefde en groei, en herinnert ons eraan dat zelfs in donkere tijden het leven kan bloeien en floreren.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor stichting nooit voorbij.
Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!
Bewaar dit product voor later