vaasje met gedroogde bloemen

Op voorraad
Productgegevens

Voeg een vleugje rustieke charme en natuurlijke schoonheid toe aan je interieur met ons prachtige beeldje in de vorm van een vaasje met gedroogde bloemen.

Dit unieke stuk is niet alleen een decoratief accent, maar ook een liefdevolle herinnering aan kostbare momenten en een eerbetoon aan een overleden kind. Het vaasje met de gedroogde bloemen vormt een tijdloos symbool van vergankelijkheid en herinnering, en brengt een gevoel van warmte en troost in elke ruimte waar het wordt geplaatst.

Door dit beeldje toe te voegen aan je interieur, creëer je een sfeer van sereniteit en contemplatie. Het biedt een plek waar je kunt stilstaan bij de liefdevolle herinneringen aan je overleden kind en waar je troost kunt vinden in de gedachte dat hun geest altijd bij je is. Het vaasje met gedroogde bloemen dient als een symbool van liefde en herinnering, en herinnert ons eraan dat de band met onze dierbaren blijft bestaan, zelfs na hun fysieke afwezigheid.

Deze prachtige keramieken stekers zijn gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking speciaal voor Stichting Nooit Voorbij.

Breng deze leuke warme sfeer in huis en steun daarmee onze stichting en de dagopvang!

Bewaar dit product voor later